Vyhledávání

10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
Hudebně-literární podvečer s názvem „Vzpomínání na K. Gotta aneb zrodila se hvězda“
26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Turistika

Turistika

Javorový

Typ

Vrchol Javorový ( 1031 m.n.m.) je součástí pohoří Těšínských Beskyd a najdeme jej nad Slezskou nížinou v povodí Olše. Javorový se zvedá jihozápadně od města Třince nad obcí Odlřichovice. Vrchol je …

Javorový - lanovka

Typ

Javorový - lanovka je rozcestí u horní stanice sedačkové lanové dráhy. Spodní stanice lanovky je v jižní části obci Oldřichovice. V blízkosti rozcestí najdeme několik laviček. Rozcestím prochází…

Javorový potok

Typ

Javorový potok pramení v Oldřichovickém lese v oblasti zvané Gutské sedlo. Pramen potoka najdeme v nadmořské výšce kolem 800 metrů. Javorový potok pramení na dvou místech a kolem jednoho z pramenů…

Jelení obora u Hrčavy

Typ

NA CESTĚ K OBCI HRČAVA směrem od Mostů u Jablunkova se nachází obora, kde chovají Jeleny. Stojí za to se tady zastavit a chvilku pozorovat tyto plachá zvířata

jeskyně v Mankově skále

Frýdek-Místek

Vápencová jeskyně bez krasové výzdoby se nachází v tzv. myslíkovských Lurdech známějších kapličkou a zvonicí na Mankově skále. V ní se nachází průlezná, asi 0,5 široká a 3 m dlouhá jeskyně. Některé…

Jestřábí potok

Typ

Jestřábí potok je pěkná horská bystřina s průzračnou vodou a kamenným dnem. Na toku potoka můžeme vidět několik malých peřejí, které tvoří průtok vody kolem různě velkých kamenů. Počátek toku tohoto…

Jestřábí vodopád.

Typ

Toto místo mě tak zaujalo, že si určitě zaslouží samostatný článek. Nejprve se mělo jednat o doplněk návštěvy jednoho z místních významných vrcholů. Později ovšem cesta, hledání i samotný závěr nad…

Ježánky

Typ

Rozcestí Ježánky najdeme v jižní části horské rekreační osady Visalaje. Rozcestí je významnou turistickou křižovatkou a výchozím bodem několika turistických tras. Na tomto rozcestí se křižují modrá a…

Jezdecký areál - rozcestí

Typ

Jezdecký areál je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce. Rozcestník najdeme na okraji lesa a na levém břehu řeky Olešná, dva kilometry od vodní nádrže Olešná a podél toku řeky.…

Kabát

Typ

Kabát je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce, která vede z podhorské obce Pražmo na rozcestí Pod Kykulou. Z tohoto rozcestí můžeme pokračovat dále po modré značce a dojít na…