Omezení úředních hodin na Obecním úřadě v Nižních Lhotách od 4. 1. 2021 do 22. 1. 2021
4.1.2021
Úřední hodiny na Obecním úřadě v Nižních Lhotách
od 4. 1. 2021 do 22. 1. 2021
Úřední hodiny Obecního úřadu Nižní Lhoty budou v omezeném rozsahu, a to:
Pondělí 8:00 – 13:00 hodin
Středa 13:00 – 16:30 hodin
Vzhledem k vyhlášení nouzového stavu na území České republiky a přijatým krizovým opatřením k minimalizaci možnosti šíření nákazy obecní úřad přistoupil k upřednostnění písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním kontaktem.
Obecní úřad žádá veřejnost, aby, pokud to bude možné, využila pro komunikaci s úřadem písemnou nebo elektronickou formu – e-mail obec@niznilhoty.cz, datovou schránku nztbiz5 nebo telefonický kontakt 558 642 127, 724 180 638, 775 141 640.
U vchodu do obecního úřadu je vpravo na sloupě umístěna bílá schránka Obecního úřadu Nižní Lhoty, kde lze vhodit případné písemnosti.
Prioritně bude obecní úřad osobně se žadatelem vyřizovat agendy, které se neobejdou bez osobní přítomnosti žadatele (např. Czech Point, ověřování podpisů, přihlášení k trvalému pobytu, pohřebnictví). Žádáme klienty, aby si telefonicky dohodli termín osobní návštěvy na úřadě.
Před vstupem do budovy obecního úřadu použijte dezinfekční přípravek osobní hygieny (ANTI-COVID) – dezinfekce rukou.
Použijte ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.
Vstupujte do budovy jednotlivě, dodržujte odstupy mezi osobami alespoň 2 metry.
Formuláře na podání žádostí naleznete na webových stránkách obce www.niznilhoty.cz, v sekci Ke stažení, Formuláře a tiskopisy. Formuláře na požádání zašleme e-mailem nebo vhodíme do Vaší poštovní schránky. Odevzdání vyplněného formuláře – viz výše.